Mød Socialdemokraterne til Hillerød Slotssø Byfest

BYFEST - 22. maj 2017
Af Socialdemokratiet i Hillerød

A Life’s skills: Dyst, debattér, leg og lær med Socialdemokratiet i Hillerød!

9. til 11. juni - Socialdemokraterne inviterer dig til et par sjove og lærerige dage, hvor du får mulighed for: At grille en øko rød og benytte den socialdemokratiske ønskebrønd, S-byrådskandidater vil lytte til dine ideer og ønsker til et godt liv i Hillerød Kommune. At dyste i disciplinen at lægge et kommunalt budget på tid samt afgøre hvilken byrådskandidat, der kan bage den bedste rævekage. Der vil være ansigtsmaling for børnene og der vil være mulighed for at lære om førstehjælp til børn, festglade unge og aktive seniorer. Det vil også være muligt at høre om dagsaktuelle emner, præsenteret af din S-byrådskandidat.

Fredag d. 9. juni 2017, kl. 18 vil der være Lagkagedyst – mød Iben fra Den store Bagedyst,

Viceborgmester Kirsten Jensen, folketingsmedlem Christine Antorini og regionsrådsmedlem Susanne Kristensen dyster i konditorhåndværket den bedste lagkage. På bedste bagedystmanér har vi fået den tidligere bagedystdeltager, Iben, til at bedømme indsatsen ud fra kriterierne smag og udseende - selvfølgelig med bistand fra tilhørerne. Kig forbi Socialdemokratiets telt - Vi har brug for din hjælp til at afgøre dysten!

Find Socialdemokratiets telt: Fredag d. 9. juni, kl. 16-22, Lørdag d. 10. juni, kl. 10-21, og Søndag d. 11. juni, kl. 10-16. Posen, Slotsgade 40, Bag Fisketorvet, Hillerød.

Du kan se dagens aktiviteter og program i S-teltet.

Din mening har betydning for os og din stemme kan gøre en forskel!

Vi glæder os til at møde dig!