Kom til borgermøde 14. april vedr. ombygning af Hillerød Station

BORGERMØDE - 03. april 2016
Af Kirsten Jensen, Viceborgmester, A

Kære S-medlem i Hillerød.

På Facebook var der nogen, der begyndte at skrive om, at regeringen havde opgivet at bygge Hillerød Station om, og så var en der spurgte, om der fandtes visionære politikere? Så skrev jeg: Ja, det gør der, men hvad kan politikere og borgere med visioner gøre sammen? Det er der kommet et møde ud af torsdag den 14. april 19-21 på Byskolen, og du er inviteret – kom og støt:

Klik her og meld dig til offentligt møde på Facebook-begivenheden Kom til borgermøde: Hillerød Station skal have et løft.

Skal toget køre dig hele vejen ud til det nye hospital i Favrholm ved Hillerød i 2021? Ja, det skal det da! Kom og hør hvorfor, og hjælp os med at finde ud af hvordan, vi får det til at ske.

Vi har brug for et flertal i Folketinget til at investere i et projekt, der ellers er ’på skinner’. Regionsrådet bakker op, Lokalbanen og Movia bakker op, og de berørte kommuner bakker op.

Der er brug for at få flere tog igennem og direkte adgang til det nye hospital, og derfor skal sporene lægges om. Hvis vi kan få det til at lykkes, stiger chancen for at hele området får en kærlig hånd, så den mest travle station i området kan blive indbydende og venlig. Mød folketingsmedlemmer og andre politikere og andre engagerede borgere.

Kom til Frederiksborg Byskoles Aula, Carlsbergvej, torsdag den 14. april kl. 19:00, så vi kan hjælpe hinanden med at komme videre med en indlysende vigtig sag for Nordsjælland.