KV17

DI inviterer kandidaterne til virksomheder i Hillerød

KOMMUNALVALG 2017 - 07. oktober 2017
Af Socialdemokratiet i Hillerød

Mandag den 6. november holder DI Hovedstaden et arrangement i forbindelse med kommunalvalget.

DI arrangerer en bustur rundt i hele landet, og vil have en række lokale nedslag, hvor de inviterer på virksomhedsbesøg, politisk debat og fælles arrangement med fagbevægelsen (COI) i regi af de såkaldte Regionale Industripolitiske Udvalg (RIPU). Den 6. november er bussen i Hillerød og alle kandidater til byrådet inviteres på en tur til to virksomheder i kommunen.

På turen deltager foruden kommunalvalgskandidater en række erhvervsledere fra kommunen/området og på anden del af turen også en række repræsentanter fra fagbevægelsen. Desuden inviteres pressen med til at dække hele arrangementet.

Kisten Jensen vil, i forbindelse med debatten hos FOSS A/S, være med til at indlede og sætte dagsordenen. I debatten deltager Kenneth Aaby Sachse, CFO på FOSS A/S, og emnerne vil være; hvordan FOSS egentlig oplever erhvervsklimaet i Hillerød Kommune, og hvad kandidaternes primære indsats vil være i den kommende valgperiode for at forbedre erhvervsklimaet i Hillerød Kommune?

Samlet program

7.00-7.15: Mødetidspunkt Hillerød Rådhus

7.30: Afgang med DIs kommunalvalgsbus

7.45: Velkomst på FOSS A/S, Slangerupgade 69