KV17

A er klar med 20 friske kandidater til Hillerød Byråd

KOMMUNALVALG 2017 - 20. marts 2017
Af Socialdemokratiet i Hillerød

20 lokale socialdemokrater vil med deres opstilling til Hillerød Byråd gøre vores kommune endnu bedre at bo og arbejde i. I weekenden holdt Socialdemokratiet i Hillerød et møde, hvor placeringen på listen til valget i november blev offentliggjort. De 20 kandidater er blevet vægtet gennem en afstemning hos medlemmerne af Socialdemokratiet i Hillerød.

Med Kirsten Jensen i spidsen stiller 6 kvinder og 14 mænd op for Socialdemokratiet.

- Jeg glæder mig over det, som vores kandidater brænder for og er gode til, og som skal komme alle borgere til gavn, siger Kirsten Jensen og peger på, at s-kandidaterne har erfaring fra forskelligt frivilligt arbejde som Natteravne, Hillerøds Riddere, Ældresagen, Venligboerne, Diabetesforeningen, handicaparbejde, idrætten, kulturlivet, tillidsvalgte på deres arbejdsplads og meget andet.

- Vi har mennesker, der naturligvis af egen erfaring, men også fra deres erhverv kender til børneliv, ungdomsliv og arbejde med udsatte mennesker, har erfaring fra private virksomheder, boligforeninger, fra beredskabet og konfliktløsning, og erfaring indenfor IT, økonomi, ledelse, jura og sundhed.

- Hillerød er en dejlig og attrakiv kommune lige midt i Nordsjælland med mange uddannelser og arbejdspladser, som altid har haft det bedst med et socialdemokratisk ledet bredt samarbejde. Det ønsker vi at få igen. Vores kandidaters engagement og erfaringer bliver gode at trække på i et byråd, der skal sætte sig høje mål om et godt børne- og skoleliv, gode boliger og et rent miljø, hvor vi passer på vores dejlige natur, siger Kirsten Jensen.

Kandidaterne på den socialdemokratiske liste kommer til at stå i denne rækkefølge:

1. Kirsten Jensen
  2. Christina Høi Skovdahl