GALLERI

2020-08-13 - Ny tandplejeklinik

Alle tænder på ét sted. Det syner måske ikke af meget lige nu, men snart vil den nye tandplejeklinik i Hillerød være fyldt med børn, som skal besøge tandlægen. De går selvfølgelig også til tandlægen nu, men får snart glæde af, at tandlægerne bliver samlet et sted, hvor de kan være fagprofesisonelle i et stort fællesskab. Vi åbner for den næste år. I dag er der rejsegilde, hvor vi takker alle dem, som får det til at ske.

2020-06-22 - Sygehusbyggeri

I dag har vores Susanne været en tur ude på det nye sygehusbyggeri. Vi er med på en kigger 👀

Susanne Due Kristensen:
Til politisk følgegruppemøde på Nyt Hospital Nordsjælland. Nu begynder tingene for alvor, at tage form. I dag åbnede mødecenter og fagfolkene begyndte at pæleramme det sidste “blad” i hospitalets kløverform. Et imponerende byggeri set fra mødecenterets terrasse.

2020-01-28 - Generalforsamling

I går aftes afholdte vi den årlige generalforsamling. Borgmester Kirsten Jensen, Justitsminister Nick Hækkerup og Regionsrådsmedlem Susanne Due Kristensen aflagde alle en status fra hhv. kommunen, regeringen og regionen. Alle tre blev genvalgt til at være vores kandidater til hhv Borgmesterposten i Hillerød Byråd, Folketinget og Regionen.

Vi havde en rigtig god, velbesøgt og hyggelig aften i fantastisk selskab.

2019 - Valg

2016 - Slotsstistafetten

Så har Socialdemokraterne i Hillerød igen været på banen. En super hyggelig dag med Slotsstistafetten. Vores hurtigste hold løb stafetten på en samlet tid på omkring 42 minutter - en samlet 8. plads ud af ca. 300 hold.

2016 - Hillerød Byfest

Det blev til en flot 3. plads i Travaljesejladsen. Godt roet, og tak til heppekoret, der var klar, da vi stævnede ud i vores travaljebåd. De flotte billeder er taget af Emma Colding Sørensen. Video af Claus Beyer von Ottedahl.

2016 - 1. maj på Posen i Hillerød

2016 - Regionsrådets socialdemokratiske gruppe

I den socialdemokratiske gruppe i Region H står vi på nakken af hinanden, for at gøre det godt for borgerne.

2013 - Valgkampagne

2013 - Fotos