Godt nytår fra din lokale partiforening

Kære medlem.

Nu når det meste af anden og stegen er fortæret, så vil jeg lige stjæle 5 minutter af din tid.

Vi er snart igennem det første år med de nye byråd, og jeg er virkelig imponeret over vores dygtige og vidende byrødder og borgmester. De knokler alle for at få den bedste løsning for Hillerød kommune, og på grund af det, så oplever i et byråd der i langt højere grad end vi så i sidste periode, sætter dagsordenen og arbejder med tingene. Der bliver ikke ”bare” taget stilling til forslag fra embedsværket. TAK for jeres flid og tid.

Og selvfølgelig skal der også lyde en tak til de øvrige medlemmer i bestyrelsen, hvor vi i årets løb, på grund af flytning, nyt arbejde mv. har sagt farvel til nogle af dem. Vi er i gang med at arbejde på den nye hjemmeside, den er oppe og køre meget snart, har du lyst til at være medredaktør, så meld dig meget gerne til Carsten Han er kopimodtager på denne mail, så du skriver til ham ved at svare på mailen..

Vi har jo som I ved også valgt en ny folketingsrepræsentant. Christine fik et tilbud som hun ikke kunne sige nej til. Det er fuldt forståeligt, en gang imellem, så skal man ændre retning, og når jobbet inden for et felt som man brænder for bliver tilbudt.
 – Ja så er det en af de gange. Samtidig, så har vi nu fået Nick hjem. Nick har selvfølgelig hele tiden boet her i Hillerød, men nu skal han også vælges her. Det betyder, at vi har fået en kandidat med et stort lokalkendskab og engagement, nu handler det om de skoler hvor hans børn går i skole, de butikker hvor han handler og de veje, som han selv kører på. Nick er den bedste kandidat vi på nogen måde kunne ønske os, og jeg glæder mig til vi skal have et valg. Jeg er sikker på, at I er enige med mig når jeg siger, at vi trænger til en ny regering. Når jeg sidder her på mit kontor, og kigger over mod borgen, på en dag, hvor solen gemmer sig bag et tungt og gråt vejr, så tænker jeg, at det faktisk passer ret godt med, hvordan jeg har det, når jeg tænker på vores regering.

Så kom nu med det valg!!!

Og har du endnu ikke nået, at få meldt dig under fanerne til den kommende valgkamp, hvad enten det er til at dele materiale ud i postkasserne, sætte plakater op, rejse telt på torvet og alle de andre opgaver, så er jeg sikker på, at Louise gerne tager imod din tilmelding. Jeg har også sat kopi på denne mail, så du kan skrive til hende, ved at besvare mailen.

Jeg håber du har haft en god og fredfyldt jul, og at du får et godt og lykkebringende nyt år.

Kærlig hilsen
Helle Pedersen